بسیاری از کاربران بر این باورند که پرداخت هزینه بیشتر برای گارانتی گوشی کاری بیهوده است. اما چرا ایرانی‌ها نسبت به گارانتی بی‌اعتمادند؟

یکی از سوالاتی که اغلب هنگام خرید گوشی با آن مواجه می‌شویم سوال در مورد انتخاب میان گوشی گارنتی‌دار و بدون گارانتی است؛ سوالی که برای بسیاری از کاربران به انتخاب عبارت بدون گارانتی منجر می‌شود و تعداد کمتری ترجیح می‌دهند با پرداخت مبلغ بیشتر گوشی خود را گارانتی کنند. وقتی از کاربران سوال می‌کنیم دلیل آنها برای انتخاب گوشی بدون گارانتی چیست، اغلب پاسخ مشابهی می‌شنویم. بسیاری از آنها هنگام مراجعه برای استفاده از گارانتی با یک جمله تکراری مواجه شده‌اند: این بخش گوشی شامل گارانتی نمی‌شود.

اما واقعا همیشه این طور است؟ چرا کاربران ایرانی گمان می‌کنند که اگر هزینه بیشتری بابت گارانتی گوشی بپردازند باز هم هنگام آسیب دیدن گوشی کسی جوابگوی آنها نیست؟ آیا این دیدگاه از گذشته پای برجاست و هنوز هم کاربران بر این باورند که گارانتی در خرید گوشی اهمیتی ندارد؟ شاید هم دلایل دیگری تکمیل‌کننده این موضوع است. در اینجا به سراغ برخی مواردی می‌رویم که باعث بی‌اعتمادی کاربران ایرانی به گارانتی شده است.


منبع : موبایل یاب |چرا کاربران گوشی‌های بدون گارانتی را ترجیح می‌دهند؟
برچسب ها : گوشی ,گارانتی ,کاربران ,هزینه ,بیشتری ,گارانتی‌ها ,بدون گارانتی ,گوشی هوشمند ,آسیب دیدن ,گارانتی گوشی ,برای گوشی ,پرداخت هزینه بیشتر